Feladat (ki) szervezés 2. rész avagy határozzuk meg a CÉLt

2023.10.11

Bárkivel együtt dolgozni úgy lehet hatékonyan, ha tudjuk milyen eredményt várunk el a közös munkától. 
Tudom én is, és tudja az is, akivel dolgozom. Ez alap kell legyen, azt gondolom.

A sikeres feladat (ki) szervezés alapja, azon túl, hogy tudjuk MIT  tudunk átadni, az hogy van egy CÉL amit meghatároztunk. 
Lefektettük, hogy egy megbízás mikor tekinthető teljesítettnek.

Ez azért nagyon fontos, mert nem minden megbízás eredménye mérhető egyértelműen.
Mire gondolok?
Vegyünk egy egyszerű marketing asszisztensi feladatot, a hírlevél kiküldést és azt, hogy a kiszervezett feladat egy már kész téma/tartalom kiküldése.
A hírlevél küldő programba a megbízott asszisztens feltölti a hírlevél témáját, formázza, időzíti. A számonkérhetőség a formai követelmények mellett a pontos kiküldésig tud megvalósulni.
Viszont a megnyitási arány, a konverziós értékek mértéke miatt már nem lehet számonkérni egy virtuális asszisztenst, akit "csak" hírlevél kiküldéssel bíztunk meg. 
Leginkább azért, mert a megnyitási arány és konverziós érték, nagyban függ a tartalomtól, vagy a vállalkozás népszerűségétől is, de ezer mástól és itt most nem is ez a lényeg. Hanem, hogy MINDENESETBEN legyen meghatározva a CÉL, amitől egy feladat sikeresen elvégzettnek minősül.
Hallkan jegyzem meg, itt jön be a szakmai felelősség kérdése a virtuális asszisztens részéről, hogy csak olyat vállal, amit biztosan tud is teljesíteni.

A sikeres cél teljesítése érdekében a virtuális asszisztensnek át kell adni minden INFORMÁCIÓt a munka elvégzéséhez. 
Azt hogy milyen eszközöket, forrásokat szeretnénk ha használna.
Milyen határidőt kell tartani, vannak e mások is bevonva a feladatba. 
Ki a döntéshozó az egyes kérdésekben.

Milyen eszközökre gondoltam az imént?
A virtuális asszisztens alap esetben a saját eszközeivel (szoftver/hardver) dolgozik, kivéve ha az ügyfélnek van valamilyen speciális igénye.
Létezhetnek olyan sablonok vagy formanyomtatványok, amiken a megbízó nem szeretne változtatni, akkor azt is a virtuális asszisztens rendelkezésére kell bocsátani.

Ezek mind érzékeny információk és anyagok tudnak lenni. Ráadásul a CÉLok változhatnak.
Ezért nagyon fontos mindent írásba foglalni egy szerződéssel, célokat, határidőket, céges anyagok kezelését, titoktartást.

Mága Erika +36304574019
baloghmagaerika@gmail.com
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el