Feladat (ki) szervezés 4. rész avagy ellenőrzés

A feladat delegálás kihagyhatatlan része és egyben befejező része is egyben: az ellenőrzés.
Egyrészt, mint megbízó MINDIG ellenőrzid le a kapott, kész feladatot, hogy valóban azt kaptad amit kértél. Emberek vagyunk mind, és mégha régen dolgozol együtt is valakivel, Ő is hibázhat.
Ezért nagyon fontos, hogy már az elején legyen tisztázva, egy feladat mikor tekintett sikeresen elvégzettnek.
Senki ne érezze kellemetlennek, ha hibát talál és azért szólni kell. De ezt megelőzendő, a legjobb ha nem csak a munka végén, hanem az előre egyeztetett ún. mérföldköveknél az asszisztens visszajelez, hogy éppen, hogy áll a munka elvégzésével. Tudja-e tartani az ütemtervet vagy van amiben szükséges kiigazítás.
A visszaellenőrzés ne csak a hiba megtalálásáról szóljon, hanem a megbízó bátran adjon hangot az elégedettségének. De ez visszafelé is igaz, az asszisztens is jelezzen vissza a hatékony együttműködésről.
Ezek a visszajelzések nem csak azért fontosak, mert a virtuális asszisztenst ellenőrzik vagy épp minősítik, hanem a megbízónak is fontos tükör, hogy valóban a jó feladatot delegálta ki és a megfelelő módon.
A visszajelzések alapján mind a virtuális asszisztens, mind a megbízó tudja kamatoztatni a kapott tapasztalatokat és azt be tudja építeni a sikeresebb és hatékonyabb működés érdekében.