Miben tudok segíteni konkrétan? III. rész

Miben tudok segíteni konkrétan?
A téma sorozatában részemről a pénzügyi feladatokban való támogatás következik.
A vállalkozás vezetőjének nem kell feltétlenül pénzügyi szakembernek lenni. Ezért alkalmaz könyvelőt. Viszont sok könyvelő nem csak egy vállalkozásnak könyvel. Így nem feltétlen vannak folyamatos kapcsolatban. Csupán a kapott számlák könyvelésével és bevallásokkal foglalkozik.
Virtuális asszisztensként a két fél közötti kommunikációt segítjük, amellett, hogy minden adminisztrációs terhet igyekszem átvenni.
Ilyenek pl.:
- pénzügyi nyilvántartások vezetése
- adatszolgáltatások előkészítése
- számlázás
- számlák rögzítése
- egyenlegközlő és felszólítók küldése
- lejárt számlák értesítése
- könyvelési anyagok összegyűjtése
- bérszámfejtési nyilvántartások kezelése és elküldése
- jelentések/kimutatások készítése
Az adminisztráció mindig fontos része egy vállalkozásnak, pláne a pénzügyi adminisztráció. Hiszen a bevételek és kiadások tekintetében naprakésznek kell lenni a sikeres és nyereséges működéshez. A vállalkozás növekedésével pedig megnövekednek az adminisztrációs terhek is. A jó hír, hogy nem kell megfulladni egy vállakozónak és vállalatnak sem ebben. Eredményesen kiszervezhetőek ezek a feladatok.