Virtuális asszisztens feladatok II. rész

2. Általános adminisztráció
Annyit olvasni a neten, amikor valaki virtuális asszisztensként hirdeti magát, hogy az általános (céges) adminisztrációt átvállalja.
De mi az az általános adminisztráció?
Milyen feladatokra is gondolunk ilyenkor konkrétan?
- adatbázisok készítése és kezelése
Értem ez alatt a kapcsolataink rendszerezése egy táblázatba és azoknak az adatoknak a frissítése.
Potenciális cégekről információk és adatok gyűjtése az első kapcsolat felvételhez.
Termékeink műszaki leírásának táblázatba rendezése a webfeltöltés előtt vagy azok aktualizálása
Termék képek összegyűjtése
És így tovább, gyakorlatilag az adathalmazok létrehozásának sosincs vége.
- Piackutatás
Annak megszervezése pontosan milyen adatokat gyűjtsünk a versenytársakról, az információk beszerzése és rendszerezése
- Blog bejegyzések publikálása és akár létrehozása
Megadod a témát és határidőt, a kész anyagot pedig megkapod.
- Webáruházba termékek feltöltése vagy aktualizálása
- Prezentációk készítése
- Könyvelői kapcsolattartás
- Számlázás
- Jegyzőkönyvek készítése
- Kimutatások készítése
- Adatrögzítés
- Gépelés
Akár egy felvett anyag alapján, akár kézzel írott szöveg esetén
- Árajánlatok bekérése, vagy készítése
- Emailok kezelése/szűrése és megválaszolása akár
- Rendezvények szervezése teljeskörűen vagy akár azokhoz kapcsolódó rész feladatok ellátása
- Adatokban történő változások figyelése
Pl. vagy egy partnerem aki székhely szolgálatatással foglalkozik és heti szinten szükséges a szerződött cégek adatainak változásait ellenőrizni a hivatalos cégkivonatban, ha eltérés van azonnal jelezni kell a megbízónak vagy akár a szerződött partnernek
És még nagyon sok olyan feladat van mi rengeteg időt el vesz, nincs konkrét bevétel termelése de szükséges és fontos azt elvégezni.